Česta pitanja

 

Što je jelovnik.hr?

Jelovnik.hr je besplatni online servis za naručivanje hrane putem Interneta.

 

Kako naručiti hranu?

Odgovor na ovo pitanje dobit ćete klikom na Kako naručiti u donjem lijevom kutu  na naslovnoj stranici našeg portala.

Napomena: Ukoliko imate većih problema prilikom naručivanja hrane, jednostavno nas nazovite na broj telefona 01 3000 905  i mi ćemo izvršiti narudžbu umjesto vas.  Kako biste naručili hranu na našem servisu ne morate biti registrirani korisnik.

 

Kako ću znati je li restoran primio moju narudžbu?

Nakon što  napravite završni korak klikom na gumb Naruči, na vašem ekranu će se kroz nekoliko trenutaka  ispisati status vaše narudžbe, tj. je li narudžba prihvaćena.

 

Kako plaćam svoju narudžbu?

Narudžbu plaćate gotovinom, prilikom isporuke narudžbe.

 

Mogu li naručiti hranu iz više restorana?

Naravno! Želite li naručiti hranu iz dva/više restorana to možete učiniti putem našeg servisa poštujući pri tome ograničenja koja svaki restoran postavlja zasebno. Ograničenja postoje samo za iznos minimalne narudžbe.

 

Napomena: Odgovori na ova pitanja ne moraju biti krajnje vjerodostojni, budući da je od početka našeg poslovanja dolazilo do određenih izmjena na servisu www.jelovnik.hr. Potruditi ćemo se da vaše narudžbe budu pravovaljano verificirane i proslijeđene restoranu iz kojeg naručujete hranu. Ukoliko dođe do iznenadnih promjena, bit ćete pravovremeno obaviješteni na našem servisu ili jelovnik.hr Facebook stranici.